У категорії матеріалів: 36
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 »


Розробка уроку, проведеного учителями Новоград-Волинського колегіуму Світланою Верхоланцевою й Анастасією Кузнєцовою, в межах семінару-практикуму, що відбувся 23 листопада 2010 року.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 5344 | Додав: ОленКа | Дата: 11.12.2010 | Коментарі (0)

В статье Ольги Петраускас, учителя начальных классов гимназии № 178 г. Киева, описана идея проведения урока по соновам здоровья на тему "Безопасность в школе".
Практика розвивального навчання | Переглядів: 7606 | Додав: ОленКа | Дата: 02.12.2010 | Коментарі (0)

    Конспект уроку соціальної рефлексії, складеного і проведеного Наталею Жадік, учителькою початкових класів приватної школи "Гармонія", м. Одеса.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 1334 | Додав: ОленКа | Дата: 27.11.2010 | Коментарі (0)

У статті, підготовленій Юлією Рабченюк, учителькою початкових класів Нетішинської школи № 4 Хмельницької обл, розглядаються найактуальніші аспекти проблеми рефлексії: формування здатності до рефлексії у молодших школярів і особливості рефлексивної діяльності учнів на уроці.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 25240 | Додав: ОленКа | Дата: 11.11.2010 | Коментарі (0)

Сценарій батьківських зборів, підготовлений Світланою Носенко, учителькою початкових класів школи № 4 міста Вишневе Київської області.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 9960 | Додав: ОленКа | Дата: 20.10.2010 | Коментарі (0)

 Сценарій батьківських зборів, підготовлений Галиною Петренко, учителькою початкових класів школи № 4 міста Вишневе Київської області. Мета зборів: обговорити з батьками проблему заохочення та покарання дитини в сім'ї; розказати про види покарань і заохочень у сімейному вихованні, про значення покарання й заохочення дітей у сім'ї; сприяти розумінню батьками розумного ставлення до методів і прийомів виховання дітей в сім'ї; формувати у батьків культуру заохочення й покарання дитини в сім'ї.

Практика розвивального навчання | Переглядів: 20721 | Додав: ОленКа | Дата: 16.10.2010 | Коментарі (0)

Серед ключових компетентностей, які необхідні людині для успішного повноцінного життя, особливе місце займає уміння вчитися. Численні дослідження свідчать, що формування уміння вчитися передбачає цілеспрямовану спеціальну роботу у цьому напрямі усіх ланок школи, оскільки за інших умов розвивається недостатньо. Доведено також, що визначальну роль в опануванні навчальною діяльністю відіграє молодший шкільний вік, у якому дитина має зробити перший крок до вміння вчитися самостійно – навчитися для досягнення навчальної мети співпрацювати з учителем та однолітками (В.Давидов, О.Дусавицький, В.Рубцов, Г.Цукерман). Засобом такої співпраці, а отже і засобом формування вміння вчитися є навчальний діалог.

Практика розвивального навчання | Переглядів: 9040 | Додав: ОленКа | Дата: 30.04.2010 | Коментарі (0)

У статті Олени Кондратюк, методиста Центру психології і методики розвивального навчання, подано поради щодо організації навчального діалогу молодших школярів.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 4631 | Додав: ОленКа | Дата: 10.02.2010 | Коментарі (0)

Стаття Тетяни Новікової, учительки початкових класів, завідуючої кафедри початкового навчання гімназії № 178 м.Києва,  містить опис загальних положень, методів і прийомів системи розвивального навчання, що дають змогу формувати в учнів життєво важливі компетентності. Автор ілюструє опис фрагментами власного досвіду, зокрема, пропонує план уроку математики для 2 класу та перелік етапів двох навчальних проектів, проведених з учнями 4 класу.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 15575 | Додав: ОленКа | Дата: 09.02.2010 | Коментарі (0)