Всього матеріалів в каталозі: 70
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »

Эссе «Плач математика» написано Полом Локхартом, учителем математики в школе Св. Анны в Бруклине (шт. Нью-Йорк), в 2002 г. И хотя в сочинении говорится об американской современной средней школе, многие проблемы, описанные Локхартом, относятся к любой стране мира... Еще менее привязаны к американской реальности размышления автора о том, что такое математика, и как она должна преподаваться.
Есть над чем задуматься...
 
Особая признательность переводчику L. Fregimus Vacerro (fregimus), в интернет-дневнике которого мы и нашли это эссе.
Інше | Переглядів: 1374 | Додав: ОленКа | Дата: 07.04.2010 | Коментарі (0)

У статті Олени Кондратюк, методиста Центру психології і методики розвивального навчання, подано поради щодо організації навчального діалогу молодших школярів.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 4631 | Додав: ОленКа | Дата: 10.02.2010 | Коментарі (0)

Стаття Тетяни Новікової, учительки початкових класів, завідуючої кафедри початкового навчання гімназії № 178 м.Києва,  містить опис загальних положень, методів і прийомів системи розвивального навчання, що дають змогу формувати в учнів життєво важливі компетентності. Автор ілюструє опис фрагментами власного досвіду, зокрема, пропонує план уроку математики для 2 класу та перелік етапів двох навчальних проектів, проведених з учнями 4 класу.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 15573 | Додав: ОленКа | Дата: 09.02.2010 | Коментарі (0)

 В статье Зои Шилкуновой, кандидата педагогических наук, учителя начальных классов  СЭПШ ХГУ "НУА" рассматривается проблема  школьного обучения шестилетних детей. Какой он, шестилетка? Чем отличается готовность к школ е семилетнего ребенка и в чем особенности готовности шестилетнего ребенка? Так что же такое школа для ребенка этого возраста: потеря детства или возможность полноценного развития? Вот далеко  неполный список вопросов, на которые пытается ответить автор.

Практика розвивального навчання | Переглядів: 7330 | Додав: ОленКа | Дата: 09.02.2010 | Коментарі (0)

Зоя Шилкунова, канд. пед. наук, учителька початкових класів СЕПШ ХГУ "НУА", описує спосіб роботи з авторським "Щоденником росту". Щоденник є засобом, що дає змогу об’єктивувати для дитини динаміку її самозміни, а також  допомагає проводити роботу з формування у школярів адекватної самооцінки й рівня домагань.
У другій частині статті висвітлено роботу у 3-4 класах.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 1373 | Додав: ОленКа | Дата: 15.01.2010 | Коментарі (0)

Зоя Шилкунова, канд. пед. наук, учителька початкових класів СЕПШ ХГУ "НУА", описує спосіб роботи з авторським "Щоденником росту". Щоденник є засобом, що дає змогу об’єктивувати для дитини динаміку її самозміни, а також  допомагає проводити роботу з формування у школярів адекватної самооцінки й рівня домагань.
У першій частині статті висвітлено роботу у 1-2 класах.

Практика розвивального навчання | Переглядів: 1293 | Додав: ОленКа | Дата: 15.01.2010 | Коментарі (0)

Наказ МОН України № 552 від 24.07.2001 р "Про підсумки застосування психолого-педагогічної системи «Розвивальне навчання» (Ельконіна Д.Б., Давидова В.В. та інших) у загальноосвітніх навчальних закладах України" та Додаток 1. "Методичні рекомендації із застосування психолого-педагогічної системи «Розвивальне навчання» (Д.Б.Ельконіна, В.В.Давидова та інших) у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів України"

Офіційні документи | Переглядів: 7358 | Додав: ОленКа | Дата: 15.01.2010

Що ж таке вміння вчитися самостійно? Як примножувати свої знання та вміння, удосконалювати та розвивати свої здібності? - на ці та інші важливі для кожного вчителя запитання дає відповідь Наталія Платова, учителька початкових класів Рівненської приватної гімназії.
Практика розвивального навчання | Переглядів: 9098 | Додав: ОленКа | Дата: 14.01.2010 | Коментарі (0)