23 листопада 2010 року у Новоград-Волинському колегіумі (Житомирська обл.) відбувся семінар-практикум учителів початкових класів міста з теми «Творча робота учителя як фактор мотивації навчання молодших школярів».

    Теоретико-комунікаційний блок семінару розпочався з виступу заступника директора з навчально-виховної роботи  Ющик Г.Є.«Структурні компоненти педагогічної творчості». Галина Євгенівна дала чіткі визначення мотиваційного, змістового, процесуального, комунікативного, рефлексивного етапів в роботі над певною обраною технологією, розкрила їх суть і завдання. Крім того, вона висвітлила рух педагогічного колективу учителів початкових класів в освітньому просторі. Присутні визнали рівень претензій колективу на  визначення його діяльності справді творчою.

     Нємєц Г.М., практичний психолог навчального закладу, розповіла присутнім про роль мотивації навчання та її вплив на успішність дитини.
Учителі колегіуму Кот І.В. та Бабич А.М. поділились з гостями досвідом з окремих питань «Мотиваційна модель уроку в системі «Розвивальне навчання» та «Мотиваційний компонент уроку читання».

     На уроці учні 2 і 3 класуПрактичний блок було представлено уроками читання у 2-В класі, учитель Носан Т.М. (конспект уроку) та математики у 2-Б класі, учитель Дейнеко О.М. (конспект уроку).
    У підготовці та роботі семінару активну участь брала творча група учителів міста, які працюють за системою «Розвивальн ... Читати далі »
Переглядів: 1374 | Додав: ОленКа | Дата: 10.12.2010 | Коментарі (0)