Шановні колеги! Цей розділ постійно оновлюється.
Якщо Ви - учитель РН і не знайшли у переліку школу, в якій працюєте, напишіть нам про це.
Будь ласка, вкажіть повну назву школи або її номер, місто, а також, з якого року Ваш колектив працює за програмами РН.
Крім того, коротко опишіть найважливіші досягнення учителів і учнів.
Додайте адресу сайту школи (якщо є) або адресу сайту, що містить інформацію про Ваш навчальний заклад.
Про Вас мають дізнатися колеги та батьки майбутніх учнів!
Школа РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ "Єдність” на базі СЗОШ №32, м. Вінниця
Школа офіційно зареєстрована в 1998 році.
Головна мета школи – розвинути в дитини зацікавленість навчанням, саморозвитком, пізнанням світу; допомогти їй отримати всі необхідні засоби пізнання світу.
НВК № 102, м. Дніпропетровськ
ЗОШ №68 М. Кривий Ріг (Дніпропетровська обл.)
Школи м. Новоград-Волинський (Житомирська обл.)
Вивчення досвіду впровадження розвивального навчання, спостереження за роботою учнів показало, що система висуває нові вимоги насамперед до вчителя, який цінує творчість і сміливість у відстоюванні власної думки, стимулює виявлення цих якостей у дітей, а також має високий рівень гнучкості мислення, формує високий рівень розвитку навчальних і пізнавальних інтересів дитини за відсутності навчальної тривожності. Вчитель, який працює в класі за системою розвивального навчання, дає учням не суму знань з різних предметів, а вдумливо вчить учнів встановлювати причинно–наслідкові зв’язки, проникати в суть проблеми, її досліджувати, розвиває інтелект учня, формує його мислення, а через нього моральні якості, особистість.
Спеціалізована школа № 254, м. Київ
Гімназія № 179, м. Київ
Школи м. Новоград-Волинський (Житомирська обл.)
2005 року на базі ЗОШ №7 та колегіуму м. Новограда-Волинського відкрито перші класи розвивального навчання.
Вивчення досвіду впровадження розвивального навчання, спостереження за роботою учнів показало, що система висуває нові вимоги насамперед до вчителя, який цінує творчість і сміливість у відстоюванні власної думки, стимулює виявлення цих якостей у дітей, а також має високий рівень гнучкості мислення, формує високий рівень розвитку навчальних і пізнавальних інтересів дитини за відсутності навчальної тривожності. Вчитель, який працює в класі за системою розвивального навчання, дає учням не суму знань з різних предметів, а вдумливо вчить учнів встановлювати причинно–наслідкові зв’язки, проникати в суть проблеми, її досліджувати, розвиває інтелект учня, формує його мислення, а через нього моральні якості, особистість.
В основі розвивального навчання знаходиться величезна сила самовиховання, саморозвитку, самоосвіти.
У 2009 році в школах міста працюють сім класів за системою розвивального навчання ( ЗОШ №2, 7 та в колегіумі).
У 2009 році в школах міста працюють сім класів за системою розвивального навчання ( ЗОШ №2, 7 та в колегіумі).
Вчителі, батьки та учні пройшли перші кроки разом і переконалися, що нова система навчання по новому забезпечує навчання і виховання особистості, здатної творити в новому світі, що розвивається.
У файлі-презентації подано візитівку та окремі аспекти досвіду роботи колективу початкових класів Новоград-Волинського колегіуму, що працює за програмами розвивального навчання. Спеціалізована школа № 254, м. Київ
Гімназія № 179, м. Київ
Гимназия № 178, г. Киев
Начальная школа работает по системе Д. Эльконина -В. Давыдова с 1996 года. В каждой параллели есть один класс, который учится по программам РО. При поступлении в гимназию родители имеют право выбора системы обучения для ребенка.
Наш многолетний опыт показывает, что выпускникам классов РО намного легче адаптироваться в основной школе.
Начальная школа работает по системе Д. Эльконина -В. Давыдова с 1996 года. В каждой параллели есть один класс, который учится по программам РО. При поступлении в гимназию родители имеют право выбора системы обучения для ребенка.
Наш многолетний опыт показывает, что выпускникам классов РО намного легче адаптироваться в основной школе.
Приватна спеціалізована школа "Гармонія" (м. Одеса)
Обучение в начальной школе строится по современной, прогрессивной системе Д.Б. Эльконина - В.В. Давыдова.
Обучение в начальной школе строится по современной, прогрессивной системе Д.Б. Эльконина - В.В. Давыдова.
Система развивающего обучения позволяет создать условия для творческого, креативного развития младших школьников.
У детей формируется самооценка, личностная позиция. Главная цель этой системы обучения - самореализация и успешность в жизни.
Школа "Гармония" является организатором и площадкой для проведения ежегодного Интеллектуального Марафона учащихся классов РО, который в 2009 году прошел уже в четвертый раз.
Про умови участі у IV Інтелектуальному Марафоні та Матеріали ІІІ Марафону шукайте у Бібліотеці.
Приватна школа-гімназія "Мрія" (м. Одеса)
ОНВК "Гармонія": ЗОШ І-ІІ ступеня, гімназія № 6 (м. Одеса)
Школа "Гармония" является организатором и площадкой для проведения ежегодного Интеллектуального Марафона учащихся классов РО, который в 2009 году прошел уже в четвертый раз.
Про умови участі у IV Інтелектуальному Марафоні та Матеріали ІІІ Марафону шукайте у Бібліотеці.
Приватна школа-гімназія "Мрія" (м. Одеса)
ОНВК "Гармонія": ЗОШ І-ІІ ступеня, гімназія № 6 (м. Одеса)
Харьковский гуманитарний университет "Народная украинская академия" СЭПШ - специализированная экономико-правовая школа с углубленным изучением иностранного языка - это создание условий для становления личности ребенка, целенаправленное развитие его способностей, так необходимых для адаптации в быстро меняющемся мире.
Школа строится на принципах личностно-ориентированного обучения и воспитания, которые помогают осуществлять процесс становления самостоятельной личности, создав все условия для развития, совершенствования и самореализации.