Эссе «Плач математика» написано Полом Локхартом, учителем математики в школе Св. Анны в Бруклине (шт. Нью-Йорк), в 2002 г. И хотя в сочинении говорится об американской современной средней школе, многие проблемы, описанные Локхартом, относятся к любой стране мира... Еще менее привязаны к американской реальности размышления автора о том, что такое математика, и как она должна преподаваться.
Есть над чем задуматься...
Особая признательность переводчику L. Fregimus Vacerro (fregimus), в интернет-дневнике которого мы и нашли это эссе. |
У статті Олени Кондратюк, методиста Центру психології і методики розвивального навчання, подано поради щодо організації навчального діалогу молодших школярів.
Практика розвивального навчання |
Переглядів: 4631 |
Додав: ОленКа |
Дата: 10.02.2010
| Коментарі (0)
|
Стаття Тетяни Новікової, учительки початкових класів, завідуючої кафедри початкового навчання гімназії № 178 м.Києва, містить опис загальних положень, методів і прийомів системи розвивального навчання, що дають змогу формувати в учнів життєво важливі компетентності. Автор ілюструє опис фрагментами власного досвіду, зокрема, пропонує план уроку математики для 2 класу та перелік етапів двох навчальних проектів, проведених з учнями 4 класу.
Практика розвивального навчання |
Переглядів: 15576 |
Додав: ОленКа |
Дата: 09.02.2010
| Коментарі (0)
|
Заключительная часть статьи Зои Шилкуновой
Практика розвивального навчання |
Переглядів: 1495 |
Додав: ОленКа |
Дата: 09.02.2010
| Коментарі (0)
|
Продолжение статьи Зои Шилкуновой.
Практика розвивального навчання |
Переглядів: 2854 |
Додав: ОленКа |
Дата: 09.02.2010
| Коментарі (0)
|
Шестилетний ребенок и школа (Часть 1. Особенности готовности к школе шестилетних и семилетних детей)
В статье Зои Шилкуновой, кандидата педагогических наук, учителя начальных классов СЭПШ ХГУ "НУА" рассматривается проблема школьного обучения шестилетних детей. Какой он, шестилетка? Чем отличается готовность к школ е семилетнего ребенка и в чем особенности готовности шестилетнего ребенка? Так что же такое школа для ребенка этого возраста: потеря детства или возможность полноценного развития? Вот далеко неполный список вопросов, на которые пытается ответить автор.
Практика розвивального навчання |
Переглядів: 7331 |
Додав: ОленКа |
Дата: 09.02.2010
| Коментарі (0)
|
Зоя Шилкунова, канд. пед. наук, учителька початкових класів СЕПШ ХГУ "НУА", описує спосіб роботи з авторським "Щоденником росту". Щоденник є засобом, що дає змогу об’єктивувати для дитини динаміку її самозміни, а також допомагає проводити роботу з формування у школярів адекватної
самооцінки й рівня домагань. У другій частині статті висвітлено роботу у 3-4 класах.
Практика розвивального навчання |
Переглядів: 1373 |
Додав: ОленКа |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Зоя Шилкунова, канд. пед. наук, учителька початкових класів СЕПШ ХГУ "НУА", описує спосіб роботи з авторським "Щоденником росту". Щоденник є засобом, що дає змогу об’єктивувати для дитини динаміку її самозміни, а також допомагає проводити роботу з формування у школярів адекватної
самооцінки й рівня домагань. У першій частині статті висвітлено роботу у 1-2 класах.
Практика розвивального навчання |
Переглядів: 1293 |
Додав: ОленКа |
Дата: 15.01.2010
| Коментарі (0)
|
Наказ МОН України № 552 від 24.07.2001 р "Про підсумки застосування психолого-педагогічної системи «Розвивальне навчання» (Ельконіна Д.Б., Давидова В.В. та інших) у загальноосвітніх навчальних закладах України" та Додаток 1. "Методичні рекомендації |
Що ж таке вміння вчитися самостійно? Як примножувати свої знання та вміння, удосконалювати та розвивати свої здібності? - на ці та інші важливі для кожного вчителя запитання дає відповідь Наталія Платова, учителька початкових класів Рівненської приватної гімназії.
Практика розвивального навчання |
Переглядів: 9100 |
Додав: ОленКа |
Дата: 14.01.2010
| Коментарі (0)
|