20-21 березня 2011 року в Києві відбувся тренінг-семінар "Навчальний діалог молодших школярів. Як його організувати, провести й оцінити?"
(ведуча - О. М. Кондратюк). Учасниками тренінгу стали вчителі початкових класів, які працюють за програмами розвивального навчання й за традиційними програмами, вчителі-предметники, які працюють в основній школі з учнями класів РН.
Фотографії з заходу можна переглянути тут Питання, що опрацьовувалися на тренінгу-семінарі:
1. Що таке навчальний діалог? Чи будь-яку розмову вчителя з учнями можна вважати навчальним діалогом? Бесіда, евристична бесіда, навчальний діалог – у чому різниця?
2. Чого вчить навчальний діалог? Чого не вчить навчальний діалог (які межі його застосування)?
3. Якими вміннями має володіти вчитель для успішної організації навчального діалогу? Дві позиції вчителя в навчальному діалозі.
4. Чого вчаться діти в навчальному діалозі? Методи й прийоми організації навчального діалогу в початковій школі.
5. Типові труднощі в організації навчального діалогу. Видимі й невидимі результати навчального діалогу.
Дякуємо усім учасникам тренінгової групи за плідну співпрацю!
Бажаємо успішного втілення запланованого й натхнення для нових ідей!Відгуки учасників:
"Сильні сторони тренінгу:
- конкретно,
- практично,
- дуже цікаво,
- розкриті різні аспекти побудови навчального діалогу,
- роздавальний матеріал дає змогу "повернутися до роботи" після тренінгу, тобто є куди звернутися, щоб вирішити питання, які виникають,
- стимулює бажання працювати."
Галина Зайцева, школа № 48, м. Л
...
Читати далі »